Tema: Re: Audio stiprintuvo taisymas Kaune
Autorius: ab
Data: 2013-03-12 16:56:22
ab wrote on 2013.03.06 12:52:
> Kiek spėjau pasiaiškinti, tai greičiausiai įėjimo kanalų komutatoriuje
> kažkas bus sudegę...
>
> Kai tiksliai viską žinosiu, tai pasidalinsiu patirtim, bet viena aišku -
> (gal jau visiems ir taip žinoma?) neištraukus iš rozetės negalima
> pajunginėti jokių šaltinių... Ypač, pasirodo, tai liečia Cambridge Audio.

Jau išspręsta. Buvo sudegęs įėjimo kanalų komutatorius (NJU7313AL).
Iš Anglijos atsiuntė per šį savaitgalį.

Šis įėjimo kanalų komutatorius taip pat tarnauja ir Power mygtukui.
Taigi gaunasi, kad įjungus į rozetę, įėjimo kanalų komutatorius iš kart
gauna maitinimą ir junginėjant šaltinius yra galimybė jį sudeginti.
Perjungiant būtina ištraukti iš rozetės.

Kažkas pasakojo, kad Marantz junginėja visaip... tai man irgi sudegė tik
po kelių metų (o junginėjau pažeisdamas instrukciją ne kartą).