Tema: Re: garsiakalbio/koloneles impedansas
Autorius: CodeC
Data: 2013-02-07 00:21:32
On 02/06/2013 11:11 PM, Dainiushas wrote:
> visų pirma - prie ko čia tiesiškumas?

nu nes klausimas apie tai. nes tai esminis dalykas akustikoj ir garso
kokybeje.

> Garsiakalbių jautrumas paprastai deklaruojamas prie 1kHz.

as kalbu apie daznine charakteristika, apie SPL vs freq grafika.
sutrumpintas klausimas - ar padavus vienodo lygio bet skirtingo daznio
signala dviem atvejais - kai garsiakalbio impedansas skiriasi dvigubai -
SPL 1m atstumu isliks toks pats?

> rezultate gi, viskas gaunasi kaip reikia, nes prie rezonanso
> garsiakalbiui reikia mažiau galios kad judėt. Negirdėjau būtent bijou,
> bet sprendžiant pagal kitą sistemą su AL - turi ana irgi grot :)

vat man idomu konkreciai kaip ten gaunasi ir kodel.
dar kas labai konfusina - to paties visaton projektais vos ne
atsitiktinai vieni pateikiami su 1w/m kiti su 2.83V/m salyga, kas imho
yra absoliuciai ne tas pats.