Tema: Re: vel ausines, mini review
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-21 14:54:18
On 01/21/2013 01:45 PM, Dainiushas wrote:
> o tai koks tavo pasiūlymas HiFi pardavėjams būtų šitame kontekste?
> Paleist su 10% antkainiu ir kiekvieną vakarą salonuose bus pirkėjų eilėS?

nemanau kad tureciau kazka siulyt, as ne ju vadybininkas.
galiu tik savo nuomone isreikst. kuri aisku gali netikti del kazkokiu
aplinkybiu, kuriu as nezinau. bet ziurint i tai kas matosi - t.y.
atsivertus ebay ir ten uztrukus 5min paieskoje, ir nuejus i salona.
nesugalvoju del ko salonui 'apsimoka' man neparduoti tu ausiniu pvz kad
ir uz 650 Lt. uz tiek tikrai buciau pirkes. jiems tikrai turetu likt
benk koks 150-200 Lt navaro, o gal dar daugiau. nu nebent ju verslas
irgi toks - pirkt ebay po viena ir turgavot cia salone, tada aisku sunku
kanors sugalvot pasiulyt. gal spurgas pardavinet tokiu atveju.
o jei rimtai neapsimoka ir uz duru laukia kitas klientas kuris ciut ne
musasi del tu ausiniu ir moka 1klt tai valio. tokiu atveju irgi nereik
nieko siulyt, verslas klesti :) o itariu yra kitaip - guli tos ausines
ten menesi, kolas ateina koks Icetom ir nenoredamas 'buti runkeliu'
nuperka. vietoj to, kad parduot, 10 ir uzkalt pvz po 100 Lt nuo
kiekvienu, tai parduoda vienas ir uzkala gal 500-600 Lt. kas kam geriau
- ne man sprest, turi savo vadybininkus, tegu skaiciuoja ir sprendzia.