Tema: Re: Q: VINYL'AI VS FLAC'AI ETC
Autorius: Bronco
Data: 2013-01-12 03:34:37
On 2013-01-11 10:30, John Smith wrote:
> gerai paklausiu kito klausimo ar galima kokybiskai nuripinti(suskaitmeninti)
> vinyla?

Galima.

> maciau torrentuose vinyl ripus *ape formate albumas ~1gb

Daug aš siunčiau visokių vinyl rip'ų, kartais nuripintų labai
įspūdingomis ir nepigiomis priemonėmis ir susidariau nuomonę, jog
dažniausiai tai nepasiteisina, apart tam tikrų išimčių. Kodėl
nepasiteisina? Todėl, jog geriausiu atveju gauni skambėjimą kaip gerai
įrašyto Audio-CD, bet su vinylo trūkumais - traškesiu. Jei traškesių
visai nesigirdi, tai arba šviežią diską ripino (retas malonumas), arba
jau prasiėjo su visokiais traškesius naikinančiais softais. Bet kuriuo
atveju, apie vinylo skambėjimo privalumus čia jau galima pamiršt, kalba
gali eiti tik apie tai, ar įrašas skamba truputį geriau nei toks pats
originalus CD, o gal prasčiau.

Dabar apie išimtį. Ji yra labai paprasta. Kartais į rinką paleidžiamas
klaikiai įrašytas CD (dažniausiai tai būna per aukštas įrašyto signalo
lygis) ir gerai ar bent normaliai įrašytas vinyl'as. Todėl gaunasi, jog
CD galima mesti šiukšlių dėžėn, o vinyl rip'ą galima normaliai klausyti.
Kai reikia pateikti tokiai situacijai pavyzdį, man pirmoje eilėje ateina
į galvą 2005 metų DM diskas "Playing The Angel" :) Tsakant, Loudness
Race klasika :]