Tema: Re: CD RIP
Autorius: AS
Data: 2012-12-10 09:46:00
"eMJei" <mjordanas_trinti_@gmail.com> wrote in message
news:ka30em$orf$1@trimpas.omnitel.net...

> Kai diskas geras -Plextools nuripina taip pat kaip ir EAC ar iTunes ar
> Foobar, kai diskas labai blogas - nenuripina niekas. Pakimba visi,
> bezulindami ta pacia subraizyta disko vieta.
>
> Jeigu esi dares testavimu, pasidalinkim patirtimi.

Del vaisiniu tunu sutinku su kinieciais. Siaip jau jei CD ledinis, daug bedu
nebus su bet kokiu softu. Niekad negali zinot, ar jis geras, kartais netgi
ir gamyklinio broko pasitaiko. Visa laime, labai labai mazai. Bet vadel CDR
niekad negali but tikras.

Testai mano labai ribotos apimties. Kazkaip nebandziau savo CD drozti ir po
to tikrinti. Kartais pasitaiko kur nors gamtoje aptikti koki gerokai
padeveta ir nujota, tai del idomumo patestuoju. Plextools siaip jau klaidas
stengiasi pataisyti. EAC irgi, bet kiti tuo maziau uzsiima. Daugelis tiesiog
griebia pirmu kosminiu greiciu. Teko matyt viena CD, kai PlexTools ripino,
taisydamas klaidas, kol vienoj cietoj visiskai sustojo ir atsisake. Ijungiau
EAC - jis viska padare. Apsidziaugiau. Pasirodo, ten, kur Plex atisake, EAC
praleido viska su traskesiais. O siaip kokiuose audiofilu forumuose
paskaitinek. Jei nori, gali ir apie iTunes paklaust ten ;)