Tema: Re: TotalMedia Theatre 5
Autorius: Icetom
Data: 2012-11-19 13:28:09
>TMT5 man pasirodė kaip tiesiog eilinė Windows programa.

Aga, tik palaiko BD profilius... :D

>(o gal ir nereikia TMT yra tiesiog grotuvas, o XBMC - HTPC sprendimas).

Na turbūt kad taip reiktų žiūrėti į TMT5, nors gana neblogai susitvarko ir
su "rip" failais.

>Na žiauriai nepatogu naviguoti, valdyti, persukinėti video, būtinumas
>naudoti pelę,

O šitą bandei:
http://www.arcsoft.com/support/knowledge-base-detail.asp?id=820
http://www.arcsoft.com/en//forum/forum_posts.asp?TID=8964&OB=ASC

> O ir Video Library toks so so...

Šioje vietoje turbūt PowerDVD patiks :) Bet kaip rašiau atkreipk dėmesį, ar
sklandžiai rodo. Nes kas iš to videotekų, jei negalėsi matyti sklandaus
vaizdo kaip priklauso.

>Tad kaina tiek, kiek žadu naudoti - yra tikrai didelė.

Sutinku, mokėti daugiau kaip 150 Lt už tuos grotuvus neverta.

>ar tikrai aš skiriu tiesiog Dolby Digital nuo Dolby truHD.

Tikrai turėtum.