Tema: Re: Q.: Bėda su Sony KDL 40W4500
Autorius: Saulenas
Data: 2012-11-18 20:14:07
Na gal pas tave ir ne tas gedimas nors simptomai ir panasus.Kiek skaiciau
daugelis modeliu panasiu metu turejo problema ,tiek Samsungai ,tiek Sony tik
kiti.Mano atveju issiardziau, radau vieta kur kontaktas kuris blogai veike
ir idejau gumos gabaliuka tarp matricos ir remelio.
http://www.youtube.com/watch?v=vCExlSnG4yY&feature=related  va cia irgi
toks pats variantas.