Tema: Re: Klausimas del resyverio
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-01 09:45:32
Aš naujesnį modelį pirkčiau turbūt labiausiai dėl valdymo, tinklo jungties,
grojimo per tinklą, mobile apps ir pan. savybių.
Kažkaip veža mane tas "viskas su viskuo sujungta/integruota" ;)

Na bet jei šaltinis tik TV ir papildomų savybių nereikia.. tada taip.. senas
modelis.

"xs"  wrote in message news:k40uqp$t4a$1@trimpas.omnitel.net...

Norint prie TV (Samsung LED C serijos) pasijungti 5.1 sistemą ar reiktų imti
kažką iš naujesnių (žiūrinėju Denon AVR-1713), ar neverta mėtyt pinigų ir
pirkt seną 5.1 resyverį?
Jei teisingai suprantu, visus Dolby, DTS ir t.t. codecus turi pats TV,
reikia tik pastiprinti signalą į kolonkes?