Tema: Re: nešiojamas MP3 grotuvas
Autorius: [mikro]
Data: 2012-09-20 15:29:46
nu as dar karta perkaliau ta playeri, nu jis kreivas kazkoks, cia 8gb
versija, viskas ant nulio, nu daugelyje garsesniu gabalu zemi plerpiantys,
toks vaizdas, kad kazkaip tu ir zemu dafiga daugiau, netu stockiniam fw, bet
numetus I minusa, vapse bilekaip groja. pizdu, paliksim stock.

"Dainiushas"  wrote in message news:k3etah$rb4$1@trimpas.omnitel.net...

nedariau visiškai nieko.