Tema: Re: Su kuom klijuoti mašinoje plerpenčius dinamikus?
Autorius: Termas
Data: 2012-09-03 11:20:01
:) kadangi atplyšę dabar tik pusės cm kraštelis, tai manau paprasčiau kol
kas susiklijuoti. be to, juk esu jau daręs, procedūra 1min. reikalo, tik
klausimas d4l pačių klijų.
O finale per daug į galvą neimsiu ir klijuosiu su tais pačiais super glue.
Tik norėjosi papostringauti.

"va"  wrote in message news:k21odd$ghr$1@trimpas.omnitel.net...

O nepaprasciau juos mest lauk ir istatyti naujus?