Tema: Re: Kaip prie Denon AVR pridėti savo radio stotį?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-09-01 17:23:41
Denon Apple App vis dar pritaikyta iPhone'ams. iPad'e rodo tik ekrano
viduryje :(

"Icetom"  wrote in message news:k1sc3k$r1n$1@trimpas.omnitel.net...

>Nesvarstei sukurti kažką panašaus į "denon icetom wiki"? :)))))

Aga ir dar pridėsiu "paremti per Paypal" mygtuką :D. Jei rimtai, daugumai
nekiltų klausimų, jei atsiverstų bent kartą gaminio naudojimo vadovą (čia
kalbu bendrai). Aišku, kartais ir Denon ko nedarašo ar neaiškiai išdėsto,
bet iš esmės -/+ ok. Kiek teko vartyti skirtingų gamintojų vadovus, Denon
turbūt yra detaliausias iš visų, bent man.

Man tai keista, kad dauguma pagrindinių LT stočių nėra savęs įtraukę į
vTuner sąrašą pagal nutylėjimą :(:(:( . Dėl ko turi suvesti rankiniu būdu ar
kyla atkūrimo problemų.

P.s. ar turėjai progą išbandyti atnaujintą Denon App?