Tema: Re: Monitor Audio RS6 (pora)
Autorius: eMJei
Data: 2012-08-04 13:04:33
ne taip palyginai, reiktu duoti Spakainui paklausyti Triangle su NAD
320, kur be bonkos vyno apskritai CD nepaklausysi (kad ant ausu
"pakrsistu" sie tiek) :DD Greit apsispakajintu :DD

o jei dar rimciau, tai visam sarase pliusu ir minusu, lyginant su
kitomis panasiai kainuojanciomis kolonelemis tai tas subjektyvus astrus
ausktas daznis?? ir dar su Cyrus?? man kazkkaip labai mizernai atrodo.
niekaip nepatikeciau kad gali pjauti ausi... AISKU VISKAS PRIKLAUSO
KOKIO BRAIZO SISTEMA PAS SPAKAINA NAMIE...