Tema: Re: naujos ausinės
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-07-12 12:24:41
On 2012.07.12 12:07, spakainas wrote:
> Niekas ant nieko neužsikabino, tiesiog tu nė nesupranti, kaip iš šalies
> atrodai.

na, sutik, sunku būtų suprast, kaip atrodai kiekvienam praeiviui. O ir
prasmės tam ar yra?

> Nusipirkai kažkokias įtartinos kokybės įkišamas ausines ir

dvijuosčiai in ear monitoriai už 150EU - įtartinos kokybes įkišamos
ausinės? Jūs gal čia iš Dubajaus postinat ar kaip? :)

> bandai dabar visiem įrodyt, kad tai yra high-end etalonas. Aš beveik

gali bakstelt kurioj vietoj kažką įrodinėju? Ar čia tiesiog bandai
susireikšmint?

> garantuoju, kad tu paklausęs kad ir tų pačių HD650 iš principo rašysi,
> kad kokybės skirtumo nėra, arba jis visiškai nežymus. O visa tai tik dėl
> to, kad pats nusipirkai logitechus. Nieko baisaus juose nėr, nu bet ir

Deja, bet tu net neįsivaizduoji ką aš klausęs, kaip girdžiu ir kokią
turiu apie tai nuomonę. Ir apsilažinai antrą kartą šitoj temoj. O
atsakiau vat specialiai taip, kad negalėtum tiesiog paspaust "cancel
message" :)

> nieko revoliucingo. Panašiai būtų, jei eitum dabar į o.autos su postu
> "nusipirkau fiat500 - p$%^da kaip traukia".

Šiaip dar nepastebėjai, bet ant kitų lodamas pats apie tojotą tokiu
stilium jau senokai varai ;).

Apskritai, jau kokius metus ar ilgiau čia vis paklausdavau apie
kokybiškas įstatomas ausines. Bet kaip matau, niekam tai neįdomu :).