Tema: Re: REQ: Stiprintuvo S90 kolonelems
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-28 08:42:30
Ghmz... nu čia matyt nuo kiekvieno poreikių priklauso, man kaip tik pvz
patinka gilūs žemi, tada pats garsas toks labiau trimatis, gylis
atsiranda. O tiesiog kalantis greitas žemas uždaroj dėžėj man toks biškį
perspaustas, barškantis labiau nei grojantis, bbž kam jis toks ir
reikalingas. Čia kaip Icetom gerai apibūdino raketų tūtų išmetimo
pulsuojančias vibracijas ten kažkokiam filme, tai xuij su uždara dėže
bent arti to kažką išspausi.
Na bet čia mano nuomonė, gal tu ten kokius specifinius timpanus klausai,
tai tau ir nepatinka fazikai ;]

p.s. kaip patys alto I groja? Apskritai, pateisino biudžetą? Aš kažkaip
galvojau pasidaryt šitas prie kompo pvz, kaip supratau tai kokį bumčiką
turėtų neblogai grot?