Tema: Re: in-ear ausines su keiciamu kabeliu?
Autorius: Fla
Data: 2012-06-25 23:21:29
On 2012.06.24 21:51, Dainiushas wrote:
> Vinylshop'e gal imsi? Nes ten kaina tokia, kad nelabai verta iš kažkur tempt.
Cia bandysiu http://www.mex.lt/index.php?cid=462 , kaina parasyta dar linksmesne :)
Tiesa dabar neturi, bet po keliu savaiciu zadejo uzvezt.
Reiks tik sugalvot kaip is Vln parsigabent..

> Tik aš susibalamūtinau truputį. Labai norėjau dvijuosčių in-ear ausinių, aka UE-700, po tavo posto pagalvojau, gal Shure'u tų užtektų
Nu svarbu kad dziugintu, nes jei nuspirksi se215 ir toliau galvosi apie ue700, tai .. :)

As reviewsus se215 pasiskaiciau, supratau kad dziugins, ir toliau samoningai neieskau.
Kad nesusibalamutint :D Nes menesi daryt research'a, ir galbut veltui.. Arba rast GAL
geresni price/value, ir paskui suprast kad LT ner kur ju nusipirkt, pradet knistis su
siuntimais, galvot ar ne fake bus, ar nedings paste, ir t.t.

Plius keista, be zinau, kad dar ir praktine puse (nuimami laidai) dziugins :))

> o pasąmonėj dar kirba mintis, gal normalias dideles ausines pasiimt :)
Turiu tokias: http://i.imgur.com/HWjj5.jpg
Jau >6 metai, naudojamos buvo tikrai daug (praktiskai kiekviena darbo
diena; paprastai ne po 1 ir ne 2h per diena), vis dar dziugina.

Bet namie norisi turet mazai vietos uzimancias in-ear.

Be to turetu but idomiau, kai turimos ausines skirtingai skamba.
O SE215 nuo AKG K271 turetu skirtis gan zenkliai:
    http://goo.gl/bhYI5