Tema: Re: AVR-1912 atsirado garsas iš Sub'o po firmware atnaujinimo
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-27 11:06:39
Būčiau AVR įrenginių gamintojas, tai pirmas dalykas, ką padaryčiau (tas
galioja beje ir TV bei kt. įrenginių gamintojams), tai įrenginio pilną
valdymą ir konfigūravimą per PC.

Nesvarbu, ar tai būtų prieiga per LAN (papraščiausias variantas), ar BT, ar
Seria, ar LPT.

Negi ten inžinieriai nesupranta, kad nustatymus sukelti su pulteliu (pvz
suvardinti keliasdešimt radijo programų, ar TV kanalų) yra hemorojus. Kad
žymiai patogiau būtų varneles sudėlioti kompe, turėti konfigūracijų presetus
ir pan.

Vien dėl šios priežasties pas mane TV yra sukonfigūruoti tik pirmi keturi
kanalai (nors kabelinė rodo 50!!!). Tiesiog nerviškai veikia tas darbas su
pulteliu.

Juk jie nustatymus saugoja vidinėje atmintyje. Perskaityti nustatymų failą
ir sukurti GUI kompe kelių varnelių sudėliojimui - tikrai nesunku.

Nebent AVR įrenginiuose jie ten atskiruose procesoriuose, atskirose
atmintyse, atskirų įrenginio modulių nustatymus laiko skirtingais formatais
ir t.t. Tai čia kitas reikalas.

"Icetom"  wrote in message news:jnasf7$ro8$1@trimpas.omnitel.net...

>PS: Kodėl pamiršti apie klasę? :) Kodėl negaliu to tikėtis 1.7K Lt
>įrenginyje, kai visokie mobilūs telefonai už 199Lt turi geresnį GUI :D

1. Pagalvok - kiek visko prikišta į resiverį ir kaina nesiekia net 2k Lt ;)
1.1 Resiverių rinka, ne telefonų rinka. Ten savos paniatkes ;)
2. Kam daryti GUI atnaujinimą "senam" modeliui, kai tokią savybę bus galima
pateikti kaip "naujieną" naujiems gaminiams :) :
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B007R8U5R6/websearchengi40-20