Tema: Re: Patarkit/uzveskit ant PC audiokortos
Autorius: Bongo
Data: 2011-11-30 08:56:54
2011.10.25 22:21, LiMMeS rašė:
> Kadangi kompo integruota audio korta nezmonishkai fonuoja ir sugebejo
> nusprogdinti stiprintuvo iejima, tai reikia geresnio audio išėjimo
> sprendimo.
> Speju visos vidines kortos tures polinki gaudyti iš kompo triukšmus,
> turėti potencialą, tai mintis kažkaip sukasi apie USB audio kortą.
> Reikia stereo, zvaigdziu metalo nereikia, tiesiog padoriai groti flac, mp3
>
> Gal ka pasiteisinusio galėtumėt rekomenduoti?
Labas,
neseniai teko matyti gana įdomų daiktą - Native Instruments Traktor
Audio 2. http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-audio-2/
Tai USB interfeisas tik su output'u, be įrašinėjimo galimybės.
Professional lygio daiktas. Pats naudoju Native Instruments Audio
Kontrol 1, nes užsiimu senų įrašų skaitmeninimu. Mano turima korta turi
tikrai padorų keitiklį, tai manau ir minėtas Traktor Audio 2 neturėtų
būti prastesnis.
Vilniuje jais prekiauja Prodigis www.prodigis.lt Kaina, kiek žinau, apie
350 lt.

Virgis