Tema: Re: Garsiakalbio remontas Vilniuje?
Autorius: BigM
Data: 2011-11-22 09:27:42
Gal kam bus aktualu. Bendromis su rr pastangomis pavyko. Jis užvedė ant
kelio, aš galiausiai suradau kur remontuoja.

Pasak meistro, dinamikui buvo nušokusi viena apvija. Pridaviau berods
3dienį, atsiėmiau pirmadienį (o buvo kalbėjęs, kad užtruks gerą savaitę).

Kainavo 80 lietuviškų.

Adresas: Viršuliškių 51.

Remontuoja ir SAT, radio ir t.t. aparatūrą. Matosi, nepiemenys, reikalą
išmano.

Bus matyt, nes palikau dar ir SAT tiunerį (22kHz generatorius durniuoja).
Orientacinę remonto kainą minėjo ~70Lt.