Tema: Re: Nedziugina garsas
Autorius: Exo
Data: 2011-10-20 21:20:36
Ne neprisidėjau, bet matai tas albumas buvo prodiusuotas lietuvaičių, kuriems amžinai mažai "žemų"... Trumpai tariant sušiktas visas albumas (čia tik mano nuomonė, niekam jos neperšu) kai klausai per geresnę aparatūrą, tai net vimdo kartais...  Tiesiog būtų įdomu jei būtum turėjęs nuomonę savo apie jį... Čia kaip ir sakiau į "žemų" temą.

Exo