Tema: Re: daug mikrofonu pajungimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-30 02:14:14
Kaip tai butų įgivendinama nežinau, nes ne iki galo įsikirtau kaip jis ten
tuos 10 kanalų skaičiuoja, bet pasiskaityk:
http://www.behringer.com/EN/Products/1002B.aspx
Ir žiūrėk, manualo paieškok.. O tai pagal ng patarimus nusipirkęs gali ne
visad gaut ko nori :D Aš tik nukreipiu, pats to konkretaus mikserio gyvai
neesu laikes..