Tema: Re: Paskutinis pasispardymas Onkyo TX-NR609 vs Pioneer VSX-921 ;)
Autorius:
Data: 2011-08-31 18:07:51
Bendrai  ispudziai teigiami. Kaina lietuviskais butu ~1680.
Apie garsa ir vaizda sunku objektyviai spresti.
Anksciau turejau Yamaha 60W (~2005 metu) mini stereo stiprintuva, tai
panasu kad jis kolonkiu nepatemdavo. Kolonkes pas mane dideles Eltax
Camargue, subwooferio nera.
Su Onkyo TX-NR609 garsas lyg ir gyvesnis, detalesnis. Ypac maloniai skamba
klasika. Subjektyviai sprendziant butent klasikines skambejimas labai
pagerejo.
Klausantis rocko su standartiniais nustatymais man biski truksta zemu, bet
siek tiek padidinus Bass lygi viskas ok.
Pure Direct manes nesuzavejo, garsas visai negyvas. Yamaha skirtumas tarp
Pure Direkt ir iprasto garso buvo zymiai mazesnis, bet gal todel kad ten
iprastas garsas blogesnis/silpnesnis buvo.
Bi-amp dar nebandziau.
Per Zone 2 kolonkes galima paleisti skirtinga saltini negu per pagrindines.
Zone 2 veikimo as labai netestavau, tiesiog buvau pajunges kitas kolonkes
tam kad isitikinti kad viskas veikia.

Vaizdas is DVD labai neblogas, bet ir ir anksciau normalus buvo. DVD
sujungiau su stiprintuvu per componentini, o toliau  i telika per HDMI.
Bandziau pajungti kompa i stiprintuvo VGA. Kol kompas kraunasi, vaizdas
telike yra, deja pasikrovus signalas dingsta. Daugiau terliotis neturejau
laiko. Be to nelabai yra prasmes, nes telikas VGA turi.

Su DLNA ir USB jokiu problemu. Po direktorijas vaiksto pakankamai greitai.
Patiko kad, zinant savo kolekcijos struktura, net nereikia teliko jungti.
Pakankamai patogu ir stiprintuvo dvieju eiluciu displejuj muzika surasti.

Prie internetinio radijo jungiasi greitai.  Is lietuvisku vTuner sarase
radau M-1 ir ziniu radija. Lietaus ir Saules radijo nera. vTuner
lietuviskas sarasas:
http://vtuner.com/setupapp/guide/asp/BrowseStations/BrowsePremiumStations.asp?sCategory=Lithuania&sBrowseType=Location&sViewBy=&sSortby=&sWhatList=&sNiceLang=&iCurrPage=1
Kiek zinau ipanoma paciam irasyti radijo adresa, bet dar neturejau laiko
issiaiskinti kaip tai daroma.
Bugovas radijo irasymas i favoritus. Irasyti tai iraso, bet po to
prisijungti nesugeba.
Spotify dar neisbandziau, bet labai suzavejo Aupeo radijas (aupeo.com).
Aupeo muzikos stiliu leidzia pasirinkti pagal nuotaika, konkretu stiliu
arba artista. Galima prasukti nepatikusias dainas. Be to Aupeo naudotis
galima net ir neuzsiregistravus, tuo tarpu kai uz Spotify reikia moketi.
Praktiskai paskutinem dienom pas manes tik Aupeo ir grojo :)

Onkyo distancinis pultas nedidelis ir patogus, be to pritaikomas ir kitiems
aparatams. As is Onkyo lenteles ivedziau pirmus pasitaikiusius teliko
(Samsung) + DVD (Yamaha) kodus ir visos pagrindines funkcijos puikiai
veikia. Onkyo pultas daug jautresnis negu Samsunginio teliko, todel teliko
pultas dabar ilsisi nenaudojamas. Planavau pirkti Logitech universalu
distancini, bet atrodo, kad uzteks ir Onkyo pulto. Onkyo pulto minusas tik
tas, kad jis neturi apsvietimo. Dar raidziu ivedimas galetu buti kaip
mobilnike, nes daug laiko uzima kol suvedi teksta.

Kaip ir viskas. Tiesa, firmwaras per interneta atsinaujino be problemu, tik
kad atsinaujinimas uztruko beveik valanda (apie tai jie ispeja).