Tema: Re: kokybiškas nedidelis audio source'as
Autorius: Bronco
Data: 2011-08-09 14:43:51
On 2011-08-09 08:04, padugne wrote:
> Na, "pastebejimai" internete daznai atsiranda copypaste pagalba. Kazkas
> kazkur skaite, kazkoks gerbiamas kokio nors forumo guru "isgirdo", va
> visi irgi pradeda girdet:)

Būna ir taip. Va, jei turi noro paskaityk šitą straipsnį ir parašyk savo
nuomonę:

http://soundcheck-audio.blogspot.com/2011/01/soundchecks-squeezebox-touch-toolbox-20.html

Kadangi aš pats ne esu elektronikos inžinierius, tai dažniausiai tokiose
ginčytinose situacijose vadovaujuosi sveiku protu ir logika, kuri man
pataria elgtis taip:

1. Jei patariama, jog taip bus geriau (nors ir abejotina) ir tas
veiksmas nieko man nekainuoja ar kainuoja labai simboliškai, aš jį
atlieku. Ypač, jei pačių abejojančių žmonių teigimu jokio skirtumo būti
negali, reiškia, blogiau irgi nepasidarys;

2.  Jei patariama, jog taip bus geriau (nors ir abejotina) ir tas
veiksmas man kainuotų daug, aš jį tiesiog ignoruoju.

3. Esant galimybei visada stengiuosi revizuoti 1-ą ir 2-ą elgesio modelį
savo paties testais ir, esant reikalui, jį koreguoju.