Tema: Re: Kokias rinktis nebrangias ausines sportui?
Autorius: kaiser
Data: 2011-02-24 08:48:27
Amazon.com tokias ir už 10 USD buvau radęs. Bet nesiunčia į LT tas
pardavėjas. Kaip ir tie kur tu nurodei. Nors už tą kainą (plius keli GBP
už atsiuntimą) jau nebepirkčiau. Reikia pigesnių :)
Creative EP-510 dabar žiūrinėju. Atsiliepimai geri, kaip tokio kainos
lygio produktui. Bet kol kas matau tik kad Megapoliuose yra. O kiti
pardavėjai ir didmenininkai neturi.