Tema: Re: GSP PS80-2 apzvalgele ir reikia stiprintuvui patarimo:)
Autorius: omnitel
Data: 2011-02-18 20:44:07
Sveikas,
Rytoj atsiuncia pardavimui brolis Rotel RA-1062
http://www.hifipasaulis.lt/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=51&category_id=43&option=com_virtuemart&Itemid=51
Praktiskai naujas, bukle 10/10, juodos spalvos. Kaina bus kazkur
1400-1500Lt. Jau vienas zmogus rezervavo perklausai, bet jei persigalvos ar
nepatiks tai galiu pasiulyt. Veiksmas Vilniuj.
Cia retai uzsuku, mailas tikras.