Tema: Re: Q: Aparatura komerc. patalpoms
Autorius: ukw
Data: 2011-01-31 09:41:47
siaip, siulyciau simtavolte, kaip signalizacija ir sake.
ale jei nori sutaupyti, tai perki 2 komplektus automobiliniu kolonkiu ish
lemonos po 40 lt, perki skelbimuose pigiausia stiprintuva uz 50 lt ir
pigiausia dvd su usb uz 70 litu ir turi viska uzh 250 litu bendroj sumoj.

su mano siulomomis 100v sistemomis, kur ir usb ir fm ir ttt, tai tau
prireiks bent 1500 litu.