Tema: Re: Yamaha NS-50F vs NS-325F
Autorius: Icetom
Data: 2011-01-20 23:43:59

>ką reiškia "geriau per SPDIF"? Iš kur tu tikras, kad pigiam 5.1 DAC'as bus
>geresnis nei XBOX'e?

Labai paprasta patikrinti xbox ir pan. tipo gaminius:
- pajungi per anal. RCA - paklausai;
- pajungi per spdif - paklausai.
Man po tokio tikrinimo nebekyla klausimų per ką jungti ;)

O topas - tai turimas Technisat Digit 3 DVB-C imtuvas. Per anal. RCA,
atrodo, kad garsas "per pagalvę" eina :D, pajungus per coax - jau neblogai;
ir Mezzo kanalas iš kart atsigavo ;) Tarp kitko, Panasonic TV spdif išėjimas
"duoda" sąlyginai "audiofilinį" skambėjimą (bent man) :-).

Tik vienintelę išimtį po kol kas turėjau. Logitech Touch per anal. RCA
skamba geriau, nei per SPDIF.