Tema: Re: tai kiek gali buti vertos magnat monitor 880?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-01-16 19:06:26
pizdu, nuvaziuosiu pas geda perklausos ir kazkoks itarimas kirba, kad kazka
ir uzsisakysiu:) norisi kazko rimciau jau..
o situ vadinas net neapsimoka pardavinet beveik, keliaus  transliacijoms I
vasarnami greiciausiai su esamu pioneerium, kai jo vieton atsistos uz poros
menesiu kazkas rimtesnio...

"CodeC"  wrote in message news:igv89a$ujd$1@trimpas.omnitel.net...

On 01/16/2011 06:58 PM, CodeC wrote:

> nu manau, kad ne daugiau 400 Lt. nes is esmes, tai skambeti turetu labai
> panasiai i mano turimas jamo e350, kurios skamba...shudinai :)
> tik pas tave galios siek tiek daugiau.
>
> as irgi po kazkiek laiko galvoju savo stumti, tai mastau ar kas 300 duos
> ar reiks uz 200 atiduot kaip tas pacias s90 :)

beje, cia vat netiketai shove galvon - duok 300 ir turesi mazdaug
analogiskas koloneles su fazikais priekyje ;)