Tema: Re: dilema del stereo ir 5,1 garso sistemos.
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2011-01-11 22:20:24
o tai tas WDTV(?) nemoka downmixint? paziurek prie nustatymu, turetu but..
xtreameris pvz sekmingai bele kokius saltinius i 2 kanalus sumeta.

o jei konkreciai del DTS - tai bet kuris recyveris nuo kokiu nezinau
2005 ar gal net senesni perkoduos i kiek nori kanalu (recyveriuj tik
nurodyt reikia kiek kolonkiu naudoji)