Tema: Re: kur pirkti naudotą stiprintuvą
Autorius: zazas®
Data: 2010-12-21 22:58:34
jei jau gali 300 eur skirti stiprintuvui tai gali paziuret kazka is nauju su
nuolaida.."sies tiek" pridejus
http://www.acappella.lt/lt/main/naujienos?id=25944&utm_source=gramofonas&utm_medium=banner&utm_campaign=susventem
gal pas kitus pardavejus irgi yra..
naudota nepatikrinus per ebeju sudetinga pirkti,
kiekteko susidurti lietuvoje tai pasak pardaveju tvarkingi ir neardyti
turejo tam tikru defektu:
- groja svariai bet dingineja  1 kanalas..
- groja svariai bet yra foninis triuksmas nuo trasnformatoriaus ar bala zino
ko..
gal ir nesudetingi gedimai bet neturint ziniu remonto kastai nezinomi...

Taip jau susikloseti kad 20 metu senumo MRSP 600-700  usd vertes aparatai
parduodami uz 500-600 lt ,
 kai buvo nauju pasiulymu  su 2 m garantija 800-900 ribos...