Tema: Re: Stiprintuvas Sony STR-DE 445 kvailioja
Autorius: Gintas
Data: 2009-03-01 20:57:40
Atsidaryk ir paziurek, ar niekas nesmirdi, ar neikaista. Siaip-buna, kad kaista galingos varzos (is principo taip ir turi buti) , bet va-per laika lydviete atsipalaiduoja ir nebelieka kontakto. To pasekoje -negauna vieno peties itampos pvz ir sudirba apsauga. Jei prieini-paziurek tokias  lydvietes. pajudink, pastuksenk atsargiai ijungta. Visi remontai prasideda nuo vizualios kontroles :)