Tema: Re: klipsch RW-8 vs KSW-12
Autorius: AS
Data: 2009-02-23 17:55:47
"mv" <mariaus@takas.lt> wrote in message
news:gnucat$dbu$1@trimpas.omnitel.net...
> mano neaudiofilishku supratimu kai tyliau muzikos klausausi kazko lyg ir
> truksta, manau, kad subas turetu pagelbeti
> kai garso padidini viskas issisprendzia, zemu +/- uztenka

Tuomet mano supratimu reikia ne subo, o pasiziureti ar neimanoma
pareguliuoti tembru, pasukus garso rankenele. Esme tame, kad ausis gerai
girdi visus garsu, kai jie yra normalaus stiprumo, bet kai garsas tylus,
labiausiai girdisi vidutiniai dazniai, o aukstu ir zemu atrodo mazoka. Buna,
kad gamintojai tokius niuansus integruoja ir apie tai nereikia galvoti,
buna, kad reikia koki nors mygtuka paspausti, buna, kad tenka tiesiog
ekvalaizerio rankeneles pastumdyti.
Aisku, sprendimas gali buti kad ir subo prilipdymas, bet klausantis garsiau,
tie zemi irgi atitinkamai labiau islys, o pritildzius ju nebus subjektyviai
tiek pat.