Tema: Re: in-ear ausines/patarkit (is 4 - 1)
Autorius: AstrusPeilis
Data: 2009-02-23 15:31:27
As tai truputi skeptiskas del CX300. Jas turiu su B raide (Black). Kai
kuriuose shopuose deda B raide, kitur nededa.
Niekaip neisgavau is ju tokio garso, kaip su mano turimomis Senn... HD555.
Tai dabar naudoju tik filmams ziureti lovoje, kai remai trukdo...
Muzika ant ju nivalit nifiga...Garso svarumo skaidrumo nera, bosai kazkokie
ne tokie...
Gal cia mano problema, kad lyginu su HD555...

Anyway... priprasti galima prie visokiu ausiniu. Ausys adaptuojasi prie
garso ir po kiek laiko ziuri, kad jos visai gerai groja.
Jei neuzsiimti lyginimu ir perfekcionizmo siekimu, tai klausytis tinka visos
ausines.
Na gal prie mechaniniu nepatogumu neina priprasti.