Tema: Re: Lituanica80
Autorius: Rich
Data: 2013-12-13 12:07:40
Buti pirmam ir buti 101 yra skirtumas. Jei taip norejo "iseiti" i kosmosa, but naudingiau pasirasyti sutarti del batareiku isbandymu kitose aparatuose. Arba priklijuotu lipduka ant satlo (protono, sojuzo, saturno ar dar kokio bieso). Siuo atveju eilini karta matau kaip ambicijos ima virsu pries logika bei aplinkosauga.