Tema: Re: Lituanica80
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-12-12 16:11:31
Mokslinės vertės gal ir nelabai yra, nebent kad pabandys lietuviškas
saulės batareikas kosmose ir gal jomis susidomės kas nors daugiau, bet
matau šiokią tokią moralinę "vertę", kad mūsų kaimas pagaliau irgi
išeina į kosmosą..
Nors čia cubesatas, o ne tikras lietuviškas už Lietuvos pinigus
leidžiamas palydovas, tai ne taip įdomu..

Lygiai taip pat kaip ir daug kitų kosmoso "pirmųjų" kartų tikslas labiau
buvo moralinis nei fizinę nauda nešantis..