Tema: Re: del teleskopo
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2012-09-20 08:31:16
Transportabilumo laipsnis - turejau omeny kaip lengvai jis turi buti
transportuojamas i tamsias stebejimo vietas uz miesto:)
Mieste balkone Saule, Menulis, planetos, vienas kitas kamuolinis spiecius ar
Andromedos ukas matysis, bet siaip galaktiku stebejimui reikia vaziuot i
tamsias vietas uz miesto.
Na ir 76 ar 114 mm objektyvas tikrai ne pats tinkamiasias galaktikoms ir
ukams. Reiktu bent 15 cm, o dar geriau - bent 20 cm, bet cia kainu
kategorija jau kita...
Ivertinant ka pasakiau - butu geriausia susirast koki astronoma megeja ir
gyvai paziuret per jo iranga, kad isivaizduot kas matos pro koki teleskopa.
Renkasi lietuvaiciai forume www.albireo.lt - ten manau surasi, kas leis
paziuret per savo teleskopa. Jei pats Panevezyje - galiu ir as padet.