Tema: Re: MSL "Curiosity"
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-09 11:36:06
    Gyvena ir mokinasi :) Reik primesti, kad tiek zeme tiek marsas skrieja savo orbitomis ir nestovi vietoje, raketa skrenda ilgokai, metus ar kazkas tokio... tai kada paleidziama raketa, tuo metu dar jokio marso toje vietoje nera, kazko neapskaiciuoti cia nepaprastai lengva...

    O kas liecia pati nusileidima, marsas ne zeme, ten nera beveik atmosferos, daug retesne ji tiksliau... Ta prasme parasiutas nepadetu tenai, reik spec priemoniu tam, parasiuta naudoja kazkiek kritimo stabdymui, bet dar ir reaktyviniais varikliais letina, tiesiog atmosfera zymiai labiau isretejus ir pasipriesinimas daug mazesnis, kuris galetu stabdyti kritima, ko pakanka zemeje turint parasiuta...

    Svarbu pavyko, gal pagaliau jau technologija atidirbs ten skraidyti be klaidu + cia gan galinga laboratorija nuleido :) tik kaip supratau ji ten kuisis viename krateryje ieskodama givybes pedsaku :)

JDM.