Tema: Re: kvailas klausimas
Autorius: Laikas
Data: 2012-06-19 10:00:25
As pats fotkinau ne viena karta sita reiskini, esme tame, net jei tai ir
taip vadinami contrailai, nera normalu, kad puse dienos kabo virs galvu
ir padengia dangu blankiu sluoksniu (fotkinau kas pusv), mielai
prikabinciau fotkes, bet nusprogo HDD. Nelabai ir man noretusi tiketi,
kad chemija varo virs galvu, bet kaip istorija rodo, nuo zmoniu daug kas
buna slepiama ir dar kai pasipila tokie straipsniai:
http://www.diena.lt/naujienos/mokslas-ir-it/del-geoinzinerijos-dangus-taps-baltas-430355

tai ka galvoti ? nera tokio dalyko kaip geoinzinerija?

Linkas i patenta:

http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PALL&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsrchnum.htm&r=1&f=G&l=50&s1=5003186.PN.&OS=PN/5003186&RS=PN/5003186

Pasakos ? gal.. patys spreskit