Tema: Re: Thorium (liquid fuel) reactor
Autorius: Toxis_ant_nexuso
Data: 2012-06-15 20:17:25
On Fri, 15 Jun 2012 16:11:43 +0300, "PukiS" <pukis@capri.lt> wrote:
>na viena  mintis buvo, kad tokie reaktoriai savo laiku nebuvo tobulinami,
>nes is esmes ju "atliekos" netiko atominiu bombu gamybai. technologijos.lt
>neperseniausiai buvo straipsnis neblogas ta tema.

Shitas argumentas manes neitikino;) taip pat kaip ir 'dabartiniu
technologiju lobistai' nors amerika turi pakankamai idiotizmo, bet
kazhkodel nemanau, kad tiek... priedo, kiek teko skaityt pas pachius
amerikenus beveik nebeliko sodrinto urano (laisvo) net nasos reikmems
keletui deshimtmechiu i prieki (pralindo shita mintis berods kazhkada
kalbant apie misija i europa) taigi kazhkur man kazhkas
nekontaktuoja.. taip nuo fizikos (ypach branduolines:) ash labai
toli, bet man toks vaizdas, kad jie kazko nedasako;)