Tema: Ats.: Įdomu
Autorius: siGis
Data: 2012-04-07 13:00:08
Nebuciau toks tikras. Zemeje esu mates kaip gerai pabaidyta vista
nuskrenda bent 10m. Kitaip sakant tas kodas kaip mosuoti sparnais
kazkur giliai beribese vistos smegenyse yra islikes. Menulyje
nemaciau. Ka gali zinoti. Gal joms ten ir labai patikrtu kartais
ereliu paskraidyti.
:)

"Toxis"  parašė naujienų news:jlmi09$uv8$1@trimpas.omnitel.net...

imho atsakymas - ne, nes vishtos neskraido del to, kad ju sparnai
(raumenys)
atrofavesi, taigi net mazhesnej gravitacijoj, jie galetu tik shiek
tiek
toliau pasklest (ar koki biesa jie ten daro), nes jie nebemoka
skraidyt ne
del staiga padidejusios gravitacijos zhemeje, o del to, kad jiems
nafyk
nebereikia skraidyt. Skraidymas naudoja labai daug energijos, taigi
jei
kartai ish kartos nebereikia skraidyt, nes visa maista antnesha
keistas
dvikojis padaras - evoliucija (ir selekcija ish zhmoniu puses) kicks
in - ir
nafyk nuima shita daug energijos reikalaujanti nebereikalinga
fychersa...

"-[antanas]-@UK"  wrote in message

Aš štai pagalvojau, o jei Mėnulyje būtų oro, ar višta galėtų skristi,
tarkim, jei oro tankis būtų kaip Žemėje? Būtų įdomu pamatyti
skrendančią
vištą.