Tema: Re: Cross: F* you internets..
Autorius: Shadowed
Data: 2011-07-16 10:48:07
trys papildomi kieto kuro busteriai ir 660kkm

"Techno"  parašė naujienų news:ivqacr$ke$1@trimpas.omnitel.net...

Hehe, as tai dvipakopei išrašiau daugiau kuro bakų II pakopai, tai kapsulė
iš inercijos užlėkė iki 651 km :)
Viskas, dabar bandysim ne aukštį jamti, bet i orbitą aplink planetą įvest,
kad nekristų :)
Nors gal dar reiktų ir pirmai pakopai prisabačint kuro baką dar vieną. Ar
kieto kuro boosterių startui :)