Tema: Re: Turingo testas atliktas?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-13 00:34:05
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message news:io1ec4$3bg$1@trimpas.omnitel.net...
> Kalbu be abejo apie mechanine jo dali.. Turingo testas, kas nezhino, yra
> ~50tai Alano turingo pasiulytas testas, kaip nusprest, ar dirbtinis
> intelektas pasieke zhmogishka riba. Dabartiniam jo variante teisejai
> 'bandrauja' rashtu ir nezhino kas su jais bendrauja, ar zhmogus, ar mashina
> ir jie turi atspeti, kas yra kas.. Pvz clever botas kaip tik gime ish
> projekto bandzhiusio praeiti turingo testa.. tiesa mano zhiniomis iki shiol
> dar nei vienai programai nepavyko jo praeiti..

Problema yra ne žmones tenkinantys įrodymai, o esminės premisos - Giodelio teoremų apribojimai, NP complete problemos ir pan. Iš esmės podukra statistika sako, kad šitos problemos rezultatas visada asimptotiškai kris link ordinatės, bet niekada jos nepasieks, ir žmogus tik gali nukirsti, kuris rezultatas yra patenkinamo patikimumo percentilėmis.