Tema: Re: merkurijus
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 22:36:28
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:in59q2$qle$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai zinoma reiksmingas pasiekimas. Mane tai ne maziau stebina kaip jau eile
> metu, stabiliai sekmingai, amerikonai vykdo panasias misijas. Panasu kad jie
> tobulai ivalde sita amata.

Numušė programų sudėtingumą ir kainas, diversifikavo per daugiau, bet labiau tikslinių misijų - todėl ir sėkmingai. Priedo paskutiniais metais su finansavimu situacija tokia, kad vienas ar tuo labiau keli skambūs susimovimai ir NASA turėtų itin didelių problemų, nes pas amerikonus suvokimas apie biudžeto išlaidas tiek NASA, tiek apskritai valstybinės reikšmės programoms ne ką mažiau runkeliškas nei pas mus.