Tema: Re: Dimitar Sasselov: How we found hundreds of potential Earth-like planets
Autorius: marijonas
Data: 2010-08-10 16:44:36
progresas labai geras - pries kelis metus pamenu kazkur skaiciau, kad
"niekada, net teoriskai nebus imanoma pamatyti kita planeta" - praejo vos
pora metu ir bum - pirmos nuotraukos. praeis 50 metu, ziurek, ir kokia
gyvybe nufotografuos. o del to pranesimo, tai kazkada zadejo institutas
kuriame tas Saselovas dirba padaryti oficialu pranesima. Tai zodziu laikas
parodys ka jie ten rado.