Tema: Re: lunatravel :)
Autorius: Lavonas
Data: 2010-04-09 10:57:55
O ash vat iliustruotam moksle skaitceu, kad jau baigiamas statyti kompleksas
turistams amerikej ir skrydziai i kostmosa (ne i menuly) bus pradeti vykdyti
berods nuo 2012. Tik kaineles kiek prisimenu bus uzlenktos :)

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
Aš šiaip pirma pagalvojau kad gal kokį parką įrengė, kur gali pavaikščioti
menulio imitacijioje pakabintas ant gumos už mažesnę gravitaciją, bet
panašu, kad ne :(

www.videocut.lt - Pigus video montažas!