Tema: Re: zhemes tipo planetos [link]
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-02-03 22:17:18
Tai įmontuos hyperdraiva į troleibusus ir bus tarpplanetinis viešasis transportas viršyjantis šviesos greitį daug kartų nes skrendant jo dalelės pavirs hyperparticles, kurios priešingai nei mūsų jau atrastos dalelės gali skrieti daug didesniu greičiu nei šviesos :) Man gera nuotaika :)
 O jei rimčiau, tai iki galo nesupratau, kuom skiriasi šitas tyrimo metodas? nemanau, kad turimas omeny tranzito stebėjimas tiesiogine prasme, nes tai nėra itin įmanoma, ar kažkas vis delto naujo atrasta?

www.videocut.lt - Pigus video montažas!