Tema: Re: as ten skraido
Autorius: Ahmed
Data: 2009-09-20 18:08:57
aciu visiems uz paaiskinimus, eisim su tevuku ziruet kokia jis ten zole
vakar ruke..

pagal siGis pateikta programele (aciu jam!) lug ir 20:15 siandien kazkur
turetu pradeti matytis, ar as vistik negerai pasiziurejau?

beje kur kaip pradet surpast ir orentuotis kuruoj vietoj Jupiteris gali
buti??

"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message
siGis wrote:
> Siandiena 20:40-20:50 vel turetu praskristi panasia trajektorija. Dangus
> giedras gal ir pakankamai suteme jau bus. Reikes ir man pasiziureti.

Vakar matėsi puikiausiai, tai ir šiandien matysis be problemų, stotis
labai ryški, praktiškai nenusileidžia Jupiteriui. O dėl skriejimo
greičio lyginimo su lėktuvais, tai čia sąlyginis dalykas, priklauso nuo
atstumo iki lėktuvo - vieni greičiau juda dangaus skliautu, kiti lėčiau.

Beje, šiandieninis stoties pasirodymas dar bus įdomus tuo, kad ji lėks
praktiškai tiesiai į Jupiterį, bet kai iki jo beliks gal tik kokie 4°,
pateks į Žemės šešėlį ir pradings, taip Jupiterio ir nepasiekus.