Tema: Re: Persidai?
Autorius: polaris
Data: 2009-08-13 09:57:10
MKA wrote:
> nieko gero sianakt nesimate, gaila.
> o siaip pavieniai meteoritai jau nuo praeito men vidurio tenka matyti,
> bet kad istisai daugiau ju butu dar nemaciau.

Nu kodėl, tikrai daugiau. Savaitgalį per porą gal valandų kelis
pamatydavau, šiąnakt - penkis per 15 minučių. O jei tikėjaisi, kad varys
tikras lietus, non-stop, taio per daug tikėjaisi. Nors tokį lietų ir aš
visai norėčiau pamatyt, leonidai tokius šposus krėsdavo kartais, bet
dabar jie berods apsiraminę.

O šiaip srautai ir lieka šimtmečius, nors dulkelių orbitos kinta dėl
Saulės vėjo ir pan. poveikio, kometa vis papildo naujomis, kol
paprasčiausiai materijolas baigiasi, ir kometa pasidaro beveik
neatskiriama nuo asteroido. O šimtmečiai, nors mums atrodo ilgas laiko
tarpas, astronominiu požiūriu yra mažiau nei akies mirksnis.