Tema: Re: celestron firstscope
Autorius: TuKas
Data: 2009-08-06 01:35:37
"keptuve" wrote ...
> nieko nesuprantu teleskopuose (tik labai noriu suprasti), tai butu labai
> gerai, jei pasakytumete ar cia rimtas daiktas. ir ar viska su juo
> matysiu:)))
>
> visai linkusi buciau ji uzsisakyti, nes mano sena svajone pradeti "pazinti"
> su zvaigzdemis:)

Iki rimto daikto šiems teleskopėliams labai toli, o "matyti viską" neįmanoma su jokiu net ir tūkstančius kartų brangesniu teleskopu.
Sakyčiau galileoskopas šiuo atveju gal net vertingesnis, nes gali išlikti kaip suvenyras pagamintas astronomijos metų proga. Tiek vienas tiek kitas teleskopėlis daugiau skirtas sudominimui astronomija, nes kam patiks, tas įsigis rimtesnį prietaisą, o kam neįdomu, nereikės "išmesti į balą" daugiau pinigų. Norint pamatyti bent porą šimtų dangaus objektų, reiktų žiūrėti teleskopo bent jau nuo 150mm skersmens reflektoriaus arba maždaug nuo 100mm skersmens refraktoriaus.