Tema: Re: ar galima matyti utenoj kad kaune lyja ?
Autorius: krx
Data: 2009-07-11 01:13:02
"polaris" <dtamonis_nospam@takas.lt> wrote in message
news:h389dj$2bf$1@trimpas.omnitel.net...
sbalen wrote:
> 90 laipsniu kampas yra man virs galvos kur as stoviu. kiek kilometru yra
> tarkim  iki horizonto ? kuo didesne planeta, tuo toliau matosi, speju.

Ne. Lietaus debesys paprastai būna neaukštai, kelių šimtų metrų auštyje,
ir apskritai, atstumas kiek matysi, nuo jų aukščio ir priklauso.

- Priedo "horizontas" labai neapibrėžtas reikalas. Vienoj situacijoje tai
gali būti lygi jūra ir matysis gan toli, kitu atveju tu gali tupėt dauboje,
o ant kalvelės bus miškas. Šiaip tai reikėtų nulėkti iki Norvegijos fiordų -
ten labai įdomus jausmas pabūti vaginoj, bei pasižiūrėt, kaip orai keičiasi
;-)