Tema: Re: Ne visai astronominis, bet mokslinis klausimas.
Autorius: Shell
Data: 2009-06-27 23:05:22
-Lameris- rašė:
> Štai aš skaičiuoju - turiu 2 tėvus, 4 senelius, 8 prosenelius, 16
> proprosenelių, 32 proproprosenelius, ir t.t., suskaičiavau iki 64 ir
> gaunu štai tokį skaičių - 9223372036854775808. Taip ir likau nesupratęs,
> o juk 64 kartos, tai maždaug 1600 metų, jei skaičiuosime po 25 metus
> vienai kartai. Tai kiekgi visgi mes turime protėvių? Kaip skaičiuoti?
> Pagal motinos liniją?

Nuo kazkurios proteviu kartos ima kartotis bendri tevai, todel proteviu
skaiciaus dvigubint nebegalima. Tarkim 10 proteviu kartoj jau turi 1024
protevius, taciau jau turbut nemaza ju dalis turi bendrus tevus. Ir kuo
tolyn, tuo bendru tevu daugeja, o kad suzinot tikslu skaiciu reikia
isnagrinet gimines medzius.

Shell